300 espartanoak
4 participantes
Página 1 de 1.
300 espartanoak
pelikula hau IZUGARRIA DA!! kriston esaldiak ditu... esaldi hauek euskal herritar batek esango balitu... garzonek espetxian sartuko luke... borrokaz hitzeiteu... herri txikien adoreaz... askatasunaz... inoiz ez belaunikatzeko apostua iten...
Askatasuna- Mensajes : 67
Re: 300 espartanoak
filma hau ikusteko dakat, baina suposatzen dut nik beste begiekin ikusiko dudala; Akziozko filmak, eta gainera historio on bat badakate, pila bat gustatzen zaizkit... ikusi beharrakoa ordun; amerikarra al zen filmea? hala bada, ez da gehiegi izango mezuen atzian
bai estatu batuarra
bai estatu batuarra da filmea bere zuzendaria Zack Snyder da. Ez serio... tipo hauena es fanatismo por la gerra bana nik ne mezua atera nuen...hau estropadak baino len ikusten ttugu.... y bua sales a komerte todo.... ikusi BEHAR DA.
Askatasuna- Mensajes : 67
fijo ikusiko dudala, hay que joderse, Guardiolak "Viva la Vida" jartzen die taldekoei eta zuei "300". Bihar tramiteak eingo ditut filma ikusteko sortekin aste hontan ikusiko dut "300" eta zeozer komentatuko dut
soulman
Tienes razon no le interesa a nadie, tu solo escribes para llegar a 15 y poder ir a la cena.
Juanma- Mensajes : 14
hahahahahaha, probáblemente, pero leñe, se nos ha animado a escribir, ha aportado algún tema, está ganando punticos yo tengo 300 en el pendrive dispuesta a ser vista; espero que no se alargue el tema mucho, porque ya le tengo ganas...
Por cierto, no tengo ni puñetera idea de lo que es eso de IB3
Por cierto, no tengo ni puñetera idea de lo que es eso de IB3
No era mi intención principal, peeeero...
YA HE LLEGADO A LOS 15 MENSAJES!!!!
Obviando ese pequeño detalle, la razón del mensaje es para aclarar que IB3 es la Televisión Autonómica Balear, de reciente creación (menos de 5 años), deficitaria, chanchullera (casos de sobornos, etc...) y que no la ve ni Chuck Norris.
P.D.: Como ya he llegado a la cifra que me otorga derecho a ir a la cena, dejaré de escribir hasta que me vea obligado a ello.
YA HE LLEGADO A LOS 15 MENSAJES!!!!
Obviando ese pequeño detalle, la razón del mensaje es para aclarar que IB3 es la Televisión Autonómica Balear, de reciente creación (menos de 5 años), deficitaria, chanchullera (casos de sobornos, etc...) y que no la ve ni Chuck Norris.
P.D.: Como ya he llegado a la cifra que me otorga derecho a ir a la cena, dejaré de escribir hasta que me vea obligado a ello.
Página 1 de 1.